Resan startar snart.

Sitter och väntar på Fredrik och Magda som ska hämta mig och sen blir vi skjutsade ner till tåget, som sedan går upp Stockholm. Ska bli väldigt skönt att komma upp och dessutom fyller broder 30 (Vart tog tiden vägen?)! Tror jag har allt nerpackat, som vanligt packade jag när jag kom hem från min labb, varför ska man packa i tid? Katten har fått sele och koppel på sig, allt för att det ska vara lättare att hitta henne innan man ska sätta henne i buren och hon är sjukt piss över detta. Hon låg och sov på mattan och när hon insåg att jag tog fram selen så försökte hon springa. Men men, går ändå hyfsat fort med tåget upp, dessvärre hittar jag inte hennes tabletter som ska göra henne lite mindre orolig. Dock så hitta jag precis mitt SJ prio kort, suck! Undra om man kan efterregistrera sin resa?

Dagens låttext blir:

On the road again
On the road again -
Just can't wait to get on the road again.
The life I love is making music with my friends

And I can't wait to get on the road again.
On the road again

Goin' places that I've never been.
Seein' things that I may never see again

And I can't wait to get on the road again.
On the road again -
Like a band of gypsies we go down the highway
We're the best of friends.
Insisting that the world keep turning our way

And our way
is on the road again.
Just can't wait to get on the road again.
The life I love is makin' music with my friends

And I can't wait to get on the road again.
On the road again

Like a band of gypsies we go down the highway
We're the best of friends

Insisting that the world keep turning our way

And our way
is on the road again.
Just can't wait to get on the road again.
The life I love is makin' music with my friends

And I can't wait to get on the road again.
And I can't wait to get on the road again.

Kärlek på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback