Jobbig dag.

Det som inte skulle spåra igår, spårade totalt! Fick i mig på tok för mycket rödvin, på tok för många shot ja och så vidare. Men jag hade super kul och fick med mig ragg hem, sen vad vi har gjort minns jag inte, så med andra ord så mycket rödvin fick jag i mig igår. Men var oerhört skönt att släppa loss och bara få glömma världen för en stund, ja och framförallt slippa grubbla. Dock så mådde jag inge vidare idag och har haft en dejt med toaletten halva eftermiddagen. Vet att man inte har något annan än mig själv att skylla, men drack rött som innehåller shiraz och varje gång jag dricker den typen så händer det här, så jag tror att min mage inte klarar av den druvan. Men lyckades må tillräckligt bra för att äta middag med Erik, Linnea och Martin, underbart trevligt med många goda skratt. Vänner som man verkligen gillar att umgås med och är beredd att dö för!

Så nu är man hemkommen sedan en stund, extremt mätt och fortfarande lite bakismage. Men livet är ändå okej, för det finns människor omkring mig som faktiskt bryr sig om mig. Jag gillar fortfarande dig, men som Du beter dig nu är inte okej. Har Du bara lekt med mina känslor när du säger att du inte känner något? Har som sagt väldigt svårt att tänka mig att Du inte känner något. Vi behöver prata och det vet Du! Jag vet att jag måste sluta tjata i min blogg om detta, men det är rätt påfrestande mentalt, så bare with me! Det kommer gå över, men just nu fungerar bloggen som ett fantastiskt hjälpmedel mot min ångest.

Dagens (eller nattens) låttext;

"I'm Hungover"

Grabbed my phone, rolled outta bed
Went back through all the texts I sent
Half-drunk beer on my nightstand
and a red club stamp on my right hand
Tripped on my boots walking down the hall
Chuggin' sink water, staring at the wall
Trying to put the pieces back together again
Who did how, what, where and when?

Oh hell yeah my head hurts
I got whiskey and lip gloss on my new shirt
All I know is we went out and done it up right
I rode a bull, did a keg stand, shot gunned a beer can, jumped in and broke up a fight
Now it's Saturday morning, I'm hungover, but damn what a Friday night

I think I left my debit card at the bar
Think I took a kiss a little too far
Who's that sleeping on my couch?
I gotta whole lotta drunk drama left to sort out

Oh hell yeah my head hurts
I got whiskey and lip gloss on my new shirt
All I know is we went out and done it up right
I was on stage with the band, holding up a beer can, everyone was losing their minds
Now it's Saturday morning, I'm hungover, but damn what a Friday night

Oh hell yeah my head hurts
Now that I come to think about it this ain't my shirt
All I know is I went out and done it up right
Got in a fight with my girlfriend, threw down my beer can, and still had the time of my life
Now it's Saturday morning, I'm hungover, but damn what a Friday night

Yeah, yeah now it's Saturday morning, I'm hungover, but damn what a Friday night
Man what a Friday night


Kärlek på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback