Sova bort dagen

Jobba skift är speciellt, det kan man inte dra under stolen. Har nu sovit halva dagen, men det är inte så konstigt heller eftersom jag sluta kl 06.00 imorse, men ja vakna till vid typ 13 och kunde inte somna om, så blev till att sitta och spela Diablo med Rexis istället. Lite komik att ma lyckades lvl:a sig från 17 till typ 22 på en väldigt kort tid.

Annars sitter jag och väntar på att min överstekollega ska komma online så vi kan ha möte, men ja inget där än, får se om vi får flytta på det ytterligare en gång (vi har bara gjort det en tre-fyra gånger nu). Börjar vid 18 och känner att hungern håller på att smyga sig på, men har all mat på jobbet, ett riktigt allvarligt I-landsproblem och åker jag till Willys och handlar så kommer det sluta med att jag köper mest godis, eftersom det är den tiden på månaden, vi får väl se om jag kan lösa detta allvarliga problem. Positivt är att det är sista skiftet för detta pass, så kan se fram mot 7 dagars ledighet imorgon, sådär lagom till helgen.
Kärlek på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback